Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sakra, a já velmi rád čítal komentáře toho poslance. Dost často se bulváru vysmíval a Babiše tvrdě kritizoval. Teď s Bleskem diskutuje a Babiš ho dokonce platil.

Inu , člověk se vyvíjí a názory mění i po padesátce.-:) !!!!

3 0
možnosti
PK

Je to tak. Bohužel ;-(

0 0
možnosti
JH

J45a45n 35H78o17r64a

7. 1. 2014 0:05

Mě by spíš, pane Komárku, zajímalo, kde berou ostatní poslanci čas na ostatní funkce a zaměstnání, máte-li Vy s tím časem problém při pouhém poslancování? Jako bývalý novinář by jste se mohl se svými chlebodárci podělit o zkušenosti...

2 0
možnosti
JH

J27a41n 92H41a28n60á90k

6. 1. 2014 22:50

Já bych se na rozdíl od pana Matějky, který, jako vždy, NEhovoří k věci, opravdu pozastavil nad tím, co vedlo nějakou bulvární novinářku napsat takovou idiotskou sms. Přijde mi to nejen nevhodné, ale i poněkud přidrzlé.

1 1
možnosti
PK

P21e31t76r 74K46h84o42l

6. 1. 2014 23:04

Politik a poslanec je věcí veřejnou a měl by si zvyknout i na takovéto přihlouplé otázky a nerozmazávat to jako křivdu :-)

1 0
možnosti
Foto

Na rozdíl od Babiše, u kterého je z uveřejňovaného textu zřejmé, že blog nepíše, z toho vašeho je naopak zřejmé, že vy ano. Jen nevím, co je nakonec lepší. ;-)

5 0
možnosti
PK

P55e20t38r 45K40h22o70l

6. 1. 2014 22:29

Také jsem si všimnul.R^ Na profesionálního novináře příšerné ...

0 2
možnosti
PK

P35e86t57r 53K92h15o22l

6. 1. 2014 22:16

No asi jste nám zbabišovaťel. Poplakat si nad tím, že se někdo ptá jestli makáte? Trošku ubohé. Vy jste např. byl na dovolené když se hlasovalo o rozpočtu. Já jsem živnostník a dovolenou jsem v minulém roce neměl a brečím? Ne. Neumím si představit kdybych měl v té době jednání o zakázce a místo toho jel na dovolenou. To bych to mohl rovnou zabalit. Dal jste se na veřejnou službu, slíbil jste, že budete makat tak si myslím, že u skoro nejdůležitějšího hlasování roku jste měl být přítomen na tak důležitém hlasování bez ohledu na naplánovanou dovolenou.Je mi Vás tak líto ;-D

2 0
možnosti

No ale když Babiš a jeho kohorta ten rozpočet ani nečetli (a přesto o něm hlasovali) tak je to vlastně úplně jedno, ne?

1 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5237x
Druhdy novinář, komentátor MF DNES, spisovatel, glosátor a humorista, nyní poslanec za hnutí ANO.

Seznam rubrik