Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M89i15r84o49s61l30a45v 12K85u76l66h38a89v48ý 5949902381

R^karma

Ne vždy s Vámi souhlasím, ale teď musím. Ale kdy myslíte bude ta pravá chvíle zákon zrušit a kdo by to měl navrhnout? Já bych ho zrušil hned

,

0/−2
9.2.2014 0:03

Z95d38e10n27a 24K64o37č51í 6285638121936

Já bych jej nerušila, ale vůbec nechápu jak je možné že ti, kteří skutečně udávali - znám osobně nejméně 5 osob, které byly v těsném kontaktu s bezpečností a donášeli na nás informace - tam nejsou vůbec zaznamenáni. Jednoho jsem našla v Cibulkových seznamech, jako agenta a tajného spolupracovníka, ale v další a později zpracovávané oficiální evidenci už žádný z nich nefiguruje!!!!

0/0
9.2.2014 14:44
Foto

P65a85v47e57l 57M52a98c28h98a28č76e25k 5751382843

Oficiální verze by, tuším, korigovaná podle spisů. U těch spolupracovníků, kde byl skartován celý spis nebo jeho podstatná část, tvůrci rozhodli je tam radši nezařazovat.

0/0
9.2.2014 14:49

Z16d85e82n98a 93K45o59č13í 6805648651746

Ono to vypadá spíš jako by ti opravdoví udavači byli skartováni a ti, který si StBáci vymýšleli k vůli plnění plánu spolupracovníků, tam zůstali.  ;-D

+1/0
9.2.2014 14:53
Foto

P49a56v96e42l 65M42a18c29h90a29č79e42k 5941952713

Snažil jsem se něco o fungování StB zjistit, abych pochopil jejich fungování.

Co jste zjistil je (m.j.), že to byla striktně vojensky řízená organizace, jejíž členové měli obrovské možnosti a velké pravomoci, ale také obavy o své postavení a strach z chyb. 

Proto nebylo v žádném případě běžnou praxí, že by si spolupracovníky vymýšleli, např. kvůli svému hodnocení a odměňování, popř. postupu. Oni to totiž NEMĚLI zapotřebí. Pokud totiž nějakou dušičku chtěli, tak jí také dostali - skoro vždy.

Na druhé straně je nutno rozlišovat mezi různými druhy spolupráce. Někdo jen hlásil události ze zahraniční cesty, někdo jn obecně ověřitelné informace, ale někdo udával ostatní - různých důvodů (postup v práci, byt, studia dětí, dokonce i kvůli zbrojnímu průkazu).

Pokud by aplikace lustračního zákona měla být maximálně objektivní, musel by být k dispozici spis a z něj posouzená vědomá spolupráce a škodění jiným. Pokud spis není, je to problém.

Jenže stále se zapomíná na zaměstnance - kmenové pracovníky StB, kteří ostatní nutili ke spolupráci, dávali štěnice, hlídali, šmírovali a pod. Tyhle zmetky NIKDO nestíhá, lid obecný se vyřádí je na té nejnižší úrovni a hybatelé zla jsou zcela mimo jeho pozornost.

0/0
9.2.2014 15:37

Z38d76e61n84a 50K85o79č31í 6645458641186

Manžel byl zpovídán z  styku, který neuvedl ve svých cestovních zprávách.

Věděl o tom pouze jeden další člověk. Všichni kolegové s odstupem času se shodli, že nepochybně tento člověk spolupracoval s bezpečností, protože byl několikrát viděn kolegy s pracovníky StB,  ...... nikde není. Skončil na Fondu národního majetku a pak možná v Konsolidační agentuře ...... ;-)

+1/0
9.2.2014 15:51
Foto

O16t81t66o 92Č90e77r59n70ý 3125845207822

V letech, kdy Babiš "komunikoval" s StB (a nevěděl o tom), ale přitom vykonával jakousi informační činnost pro komunistický režim, stali se někteří lidé informátory zahraničních služeb. Tito lidé mají dnes nárok na uznání účasti v třetím odboji. Tato činnost je braná jako činnost proti totalitě. 

Babišova činnost je tedy potom co, když aktivně pracoval pro totalitní systém ve spolupráci s represivními orgány totality?

Národní schizofrenie, nic jiného. U vás ne, pane Komárku. Vy jste se jen přehoupl zpět do stejného hnízda, z kterého jste se vylíhl.

+3/0
8.2.2014 20:50

J11i34n59d23ř18i62c86h 51T26ů46m11a 1364912517118

Poznámka pro ty, kdo věří (nebo se tak aspoň tváří), že p. Babiš nebyl agentem STB. Naši předci nebyli hloupí a měli řadu léty prověřených přísloví. Jedno z nich praví - když něco vypadá jako kachna, chodí jako kachna a káchá jako kachna, tak to nejspíš bude ...kachna. Když je někdo vychováván v duchu výhodnosti (pro sebe!) členství a spolupráce v KSČ (a samozřejmě s jejich tajnými službami), pracuje na funkci, kterou by bez této spolupráce nikdy nemohl vykonávat, je uveden nejméně ve třech nezávislých historických dokumentech jako spolupracující agent a sám odmítne požádat o lustrační osvědčení - jaká je pravděpodobnost, že agentem nebyl???

Poznámka pro ty, kdo zpochybňují smysl lustračního zákona kvůli skartacím nebo tím, že se jedná o minulost. Děsí mne logika, podle které, protože existují zločinci. které pro nedostatek (např. zničení) důkazů nelze odsoudit, nebudeme soudit zločince na jejichž činy důkazy existují.

A nakonec poznámka pro všechny občany tohoto státu. Bez ohledu na to, jestli lustrační zákon je aktuální  nebo ne, je to dosud platný zákon této republiky. A prezident této republiky tento zákon porušil když jmenoval p. Babiše ministrem a nežádal jeho lustrační osvědčení. Bohužel ho není možno stíhat, dle ústavy není za své činy trestně odpovědný (podobně jako duševně narušení spoluobčané:-)). Přesto je to velmi špatná zpráva pro ty, kteří chtějí žít v demokratickém a právním státě.

+10/−1
8.2.2014 20:41
Foto

O82t76t85o 45Č58e94r60n19ý 3835835557472

R^

0/0
8.2.2014 20:51

J23a75n 89H89a44n69á86k 6181585179948

Vážený pane Tůmo, diskuze o lustračním zákonu se již dávno posunula. Vaše argumenty z dob startu antibabiš kampaně jsou již dávno známy, ale i zargumentovány. Kromě toho, voliče drobné ptactvo nezajímá.

Lustrační zákon je paskvil a fetiš, s jakým je využíván proti Babišovi jen svědčí o tom, že je to jen nástroj elity, která ho přijala. Potvrzený estébák Filip v čele KSČM Vám nevadí? 24 let Vám to nevadilo, tak proč to pokrytectví?

Nejsem pro jeho zrušení, ale pro zásadní novelizaci, která bude trestat skutečné šmejdy, i ty po 89. A komouše bych zcela zakázal.

A že prezident..., běžte demonstrovat, založte petici, přemluvte senátory k ústavní či kompetenční žalobě, máte mnoho možností. Zde ovšem nevyřešíte nic. A kdyby se Vám ta snaha nakonec povedla, Babiš už dávno řekl, že je připraven si na MF dát odborníka, on tam být nemusí. Hodně zdaru.

+2/−4
8.2.2014 21:02
Foto

P84a33v28e97l 86M61a71c93h43a75č77e41k 5201812893

Filip mi samozřejmě vadí, stejně jako další Stalinovi pohrobci. Ale na něj se, myslím, lustrační zákon zrovna nevztahuje.

+2/0
8.2.2014 21:12

J82a12n 50H24a75n38á61k 6241735759358

Ono přece nejde o to, jestli ho potřebuje. 24 let volíme do PS komouše, kteří se tím pádem mohou ucházet o vládní křesla (a neměli k tomu v posledních vlbách daleko) a že ministrování brání lustrák? Tak proč je můžeme volit, když nemohou plnit vůli voličů? Bylo by pak řešením, kdyby si na ministry hlavy KSČM nasázeli ty "čisté"? Jaký význam by pak ten zákon měl? A proč máme komouše rozlezlý všude jinde vč. ÚSTRu, který má tyhle citlivé informace na starost?

Je to pro mě jen další důkaz toho, že je to účelový nástroj, nikoliv důležitá ochrana demokracie. Ale to už jsme řešili níže, každopádně, pokud nechat, tak novelizovat, jinak zrušit.

+1/0
8.2.2014 21:21
Foto

P55a65v66e14l 42M52a75c81h10a21č40e96k 5721572213

Promiňte, ale střílíte na lustrační zákon, ačkoliv to není přece ten hlavní cíl, ten hlavní problém.

Zásadní problém je v tom, že jsme schválili zákon o nezákonnosti komunistické doktríny, ale nedotáhli jsme to dokonce. Lustrační zákon, který měl vlastně být jen doplňkem (nebo by být měl) ten nedostatek nemůže zachránit. Ten přece není určen k eliminaci hajzlů ani komunistů. Komunisty měl eliminovat jiný zákon, který se však prakticky nedodržuje.

+1/0
8.2.2014 21:41

Z88d22e71n44ě43k 78S17k54ř86i84v67a43n 5404650339186

I já jsem přesvědčen, že pan Babiš byl spolupracovníkem StB. To byli v zahraničním obchodě skoro všichni. A nejen tam. Nebo alespoň musel referovat o svých cestách do zahraničí. To museli skoro všichni. Vědci, stážisté, zástupci podniků. K čemu by bylo kontaktování důchodce, který tam jel jen na výlet. Ten ekonomiku státu nemohl poškodit. Vím také, jakým způsobem získávala druhá strana tyhle lidi ke spolupráci. A nenalhávejme si, že tomu tak nebylo. To jen naivkové typu Havla si mysleli, že teď jsme se všemi kamarádi, už nebudeme potřebovat zpravodajské služby a informace budeme získávat z novin. Při odhalení odposlechů hlav států americkou zpravodajskou službou snad došlo i těm největším snílkům (velice slušné slovo, všimněte si ;-D), že svět se v roce ´89 nezastavil.

Je mi jedno, jestli ten či onen má čistý "lustrák". To nemá žádnou vypovídající hodnotu o člověku. V naší politice (a nejen tam) se pohybuje řada lidí, kteří sice mohou mávat čistým lustračním osvědčením, ale jinak jsou to šmejdi.

+2/0
8.2.2014 21:18

M31i60r15o16s37l39a42v 34K64u38l80h77a51v15ý 5779662631

Pane Tůmo, napsal jste blábol; podle Vašeho výkladu ..."členství a spolupráce v KSČ (co to je spolupráce v KSČ? - pozn.aut.).....pracuje na funkci..." atd., byli všichni členové KSČ a všichni lidé v zahraničním obchodu agenty STB, vždyť všichni museli psát ze zahraniční cesty zprávu a tudíž  spolupracovali s Stébákáma. Jak prostoduché. Máte představu, kolik údajů z těchto zpráv bylo "vytěženo" a byli to lidé ,kteří nepodepsali spolupráci. A kolik takových zpráv bylo uloženo do spisu jako hlášení spolupracujícího?

    STB byla svinská organizace a na její sviňácké záznamy se máme spolehnout? Jen připomínám, že lustrační zákon byl koncipován na cca 5 let , aby nomenklaturní kádry neovlivňovaly a nebrzdily demokratické proměny společnosti. Až po té modří ptáci to prodloužili na neurčito.

+1/0
8.2.2014 23:43

Z48d48e52n38a 41K56o47č20í 6795288741186

Ano - i já jsem psala zprávy. I za mnou chodili divní pánové, ale nikdy jsem nic nemusela podepisovat. Vypadalo to spíš jako by ti pánové chtěli mít čárku pro 10 minutový rozhovor, aby mohli vykázat celý den mimo služebnu ;-D

0/0
9.2.2014 14:50

A45d25a76m 13S86t74a21v51a 5158617826381

"....S Babišem to nesouvisí": Hahhahahaha

+1/0
8.2.2014 20:12
Foto

F20r78a49n35t76i44š79e89k 76M75a27t83ě65j24k88a 8147674949577

Andrej Babiš podle svých slov za komunistů jako člen strany vůbec netušil, že lidé nemohli cestovat, protože on cestovat mohl. V tomto kontextu bych mu snad i věřil, že vůbec netušil, že jeho spolupráce s StB byla vědomá. ;-)

+5/0
8.2.2014 19:08
Foto

P20a67v25e29l 23M14a74c64h39a65č24e58k 5861652243

Můžete mít pravdu, ale já jsem přesvědčen, že ta spolupráce byla vědomá, dokonce i podepsaná.

+4/0
8.2.2014 19:17
Foto

F28r62a17n22t43i44š48e84k 41M68a97t91ě47j71k84a 8177834199137

Však proto ten mrkací smajlík. Souhlas. Pokud bych vybíral ikonu, charakterizují schopnost udělat cokoli a s kýmkoli, pak Babiše. Nebýt roku 1989, byl by podle mě možná v ÚV KSČ a ministrem průmyslu, společně s ulitou firmou v zahraničí, vydělávající na státních zakázkách v zahraničním obchodu.

+3/0
8.2.2014 19:31

J71a69n 93H58a35n31á11k 6791495339618

pane Matějko, nebudu raději ani popisovat svou spekulaci na základě Vašich charakterových vlastností, kde bych viděl Vás v době 39-45.

0/−2
8.2.2014 19:40

F27r39a27n50t95i36š95e54k 60S23t70r82n83a59d 4254225369926

Ano, pro ANO jsou paradoxy zřejmě politika. 

Pro mne je politika "uměním možných ( akceptovatelných ) kompromisů.

Lustrační paskvil zřejmě v roce 2014 zrušen nebude. V této Sněmovně není k tomu politická vůle. Téměř 25 let po Listopadu má nadále jediný význam. A to že je to " klacek na všechny komunisty " ve věku produktivním ... vždyť každý člen komunistické strany je tím de iure " zločincem opovržení a zavržení hodným ". Vyjádřeno jinak : členství v KSČM je zločinem !

Lustrační zákon do 25 let stejně zanikne i bez hlasování ve Sněmovně. Neboť na občany narozené po 1. lednu 1970 se už nevztahuje. Ti mají ( budou mít ) letos 44 let ... a v roce 2039 důchodový věk 69 let. A lustrovat seniory... ? 

Lustrovat komunisty kteří se roku  2039 nedožili ... tudíž " politické mrtvoly " ??

+1/0
8.2.2014 19:02
Foto

P53a58v40e48l 83M93a53c33h13a80č90e41k 5641972603

Klacek na VŠECHNY komunisty? 8-o

Kde jste to v lustračním zákoně četl? Vždyť se na řadové komunisty (bývalé i současné) nevztahuje.

+2/0
8.2.2014 19:16

F78r51a67n73t95i74š58e20k 38S57t88r10n86a20d 4984195189736

Na Vás Pavle Machačku se určitě nevztahuje. 

Lustrační zákon byl, možná dodnes je ( což netvrdím - nemám pro to důkazy )  

p l o š n ě  zneužíván vůči všem řadovým komunistům. 

Mám s tím své tristní zkušenosti. Prohlašuji, že jsem nikdy nebyl agentem Stb ani jako pomocník nebo pomahač. Přesto, odvolávali se na lustrační zákon, jsem po Listopadu směl vykonávat pouze ponižující práci třídičky vadných dílů ve vietnamské lisovně. Můj předchůdce odcházel do penze a byl pouze vyučen - bez maturity.

Mám VŠ diplom z absolvování studia v ČVUT v Praze. Ten mi sice sebrat nemohli, avšak k čemu mi byl ? Na prd !! Obdobných případů jsou tisíce ! Jsou i ve vašem okolí ! Proč se tváříte, že o nich nevíte ? Správněji - proč o nich nechcete vědět ??

0/0
8.2.2014 20:38
Foto

Z86d95e74n30ě77k 54M33a96t72u32š25k63a 7298576725316

tomu nevěříte ani sám

0/0
8.2.2014 20:53
Foto

O15t18t56o 47Č40e27r93n47ý 3125905937922

Tak jste asi patřil k některým funkcionářům KSČ na které se to vztahovalo. Nikdo nemůže nikoho jen tak vyhodit na základě lustračního zákona, který zákonem této republiky a měl by se tedy dodržovat.

+2/0
8.2.2014 20:54

J65a23n 14H70a81n66á77k 6121845579738

Tak hlavně, že umíte z několika řádků poznat člověka a jeho příběh a v dalších 3 řádcích to napsat veřejně. Přesně kvůli takovým jako jste Vy je společnost prorostlá pokrytectvím a všeznalými čtenáři Blesku.

0/−2
8.2.2014 21:08
Foto

O22t50t97o 12Č36e94r73n38ý 3405375657152

Co to plácáte? Pro koho platil lustrační zákon? Tak buď ten pán nemluví pravdu nebo tedy byl tím, na koho se ten zákon vztahoval. Já toho člověka nějak neodsuzuji, naopak si myslím, že pokud se s ním nejednalo slušně a podle zákona, tak by se měl ozvat, ne?

+3/0
8.2.2014 21:12

J89a62n 70H43a68n11á36k 6281865609408

Možná to je právě o těch předsudcích, který jste předvedl. Kdo ví, kdo všechno chtěl po listopadu lustrák vidět.

0/−1
8.2.2014 21:24
Foto

F40r59a27n53t81i61š79e69k 45M56a44t44ě96j42k24a 8677524389617

Před životem a ze světa nabytými zkušenostmi pana Černého, skrze které hodnotí a komentuje kauzu Babiš, byste, vy iniciativní... mladíku..., měl šoupat nohama a stydět se za neznalost, naivitu a hloupost, se kterou se komunistickýho prospěcháře Babiše zastáváte. Mimochodem, kolik vám bylo v roce 1989? Byl jste už vůbec na světě?

+1/0
8.2.2014 21:45

J62a64n 10H17a24n18á20k 6331185119588

Pane Matějko, vzhledem k tomu, že pan Černý Vám tradičně vyjadřuje podporu ve Vašich blozích, považuji Váš výpadek vůči mě za zcela bezcenný, neboť jen loajálně vracíte.

Jen poznámka, napadání skrz informace z "koule" jsou specialitou Vás (a Vašich příznivců). Já reaguji na text, nikoliv na věštby a věk s tím vůbec nesouvisí, což mě u Vaší argumentace nepřekvapuje.

0/−1
8.2.2014 21:54
Foto

O39t86t61o 19Č67e52r19n50ý 3905765607662

Jen na okraj, někde tady jsem dal plus i Vám, takže pokud s něčím souhlasím, tak souhlasím. Sice tu píšete o nálepkování, ale sám děláte totéž: souhlasí s Matějkou, kterého nemám rád, tak bude jako on a šmytec a to tady spolu diskutujeme poprvé. Tak fakt nevím....

0/0
8.2.2014 22:13

J29a57n 55H28a73n11á54k 6431825899348

Abych se přiznal, pluska/mínuska vůbec nesleduji, byť to sám používám.

Reakci na pana Matějku neberte osobně, pan Matějka diskutovat neumí a tomu odpovídají i moje příspěvky k němu. Mám s tím poměrně jasné zkušenosti. Že se vždy někde náhodně objeví a nemluví k věci, už jsem si zvykl.

Odpovím vám k tomu předsudku. Jednoduše jste výše zmíněnou osobu označil za estebáka či funkcionáře KSČ, aniž byste měl jasnou znalost onoho případu. Soudíte předčasně, a že je to veřejně, je další smutný fakt.

Nicméně, abyste se necítíl dotčen, pokud Vám moje příspěvky připadají drzé, mohu Vás ujistit, že povaha mých příspěvků vychází především z povahy příspěvku, na který reaguji (jak do lesa..). Tzn. neberte si to osobně. Zároveň dávám na vědomí, že až na výjimky, mám své důvody, proč chovám ke starším osobám, zejména seniorům, značnou úctu a nemusím nijak souhlasit s jejich názory.

0/0
8.2.2014 22:29
Foto

O97t74t39o 51Č13e44r70n37ý 3715685867272

Ale pokud byl ze své funkce odstraněný musel To nebo nebýt TO. Jinak byl celý akt nezákonný. To je jediné, co jsem chtěl říci. Toho pána jsem nikterak nekvalifikoval.

0/0
8.2.2014 23:04
Foto

P57a81v86e73l 71M58a12c46h83a12č96e80k 5581672893

Nepíšete moc rozumně. :-/

0/0
8.2.2014 21:49

J46a32n 63H67a74n49á61k 6631445379108

Já vím, že nazvat někoho estébákem je moderní a čtenářsky atraktivní, ale to neznamená, že to po sobě budeme pokřikovat při sebemenší nevyjasněné příležitosti s pocitem vlastní morální bezúhonnosti.

0/0
8.2.2014 21:58
Foto

F16r15a30n49t88i97š42e40k 97M45a85t36ě81j83k80a 8537504949767

Andrej Babiš byl agentem komunistické státní bezpečnosti, která z vůle komunistické strany, které byl Babiš členem z důvodu osobního prospěchu, terorizovala a zabíjela lidi jen proto, že s komunisty nesouhlasili. Tento fakt, který je pouhým studeným historickým popisem stavu věci, nikoli moderním či čtenářsky atraktivním názvem, je stavem platným k tomuto dni a času, a bude platit tak dlouho, dokud případně soud, kterého se Babiš vědomě před volbami nezúčastnil, nerozhodne jinak.

Toto konstatování vyvraťte něčím věcným. Máte čím?

+3/0
8.2.2014 22:34

J58a91n 44H54a33n14á17k 6111215779948

Velmi rád.

Kolik zabil pan Babiš lidí, protože nesouhlasili s režimem? Kolik lidí bylo prostřednictvím Babiše zabito?

Domníváte se, že vykonstruované procesy a politické vraždy jsou prvkem jen totalitních režimů?

Domníváte se, že členství v KSČ je 100% projevem morálního úpadku dané osoby? Proč to neplatí opačně? Tj. ti hodní nejsou komunisti?

Čeho všeho by se byli ochotni vzdát dnešní maturanti v aktuálním trendu "hlavně mít vejšku, jedno jakou", jen proto, aby tu vejšku měli?

Opravdu je jednoduché soudit, ale špičku nosu přehlížíme.

0/−1
8.2.2014 22:55
Foto

F28r51a46n70t52i95š25e44k 22M98a47t28ě69j54k60a 8957804829927

Správně, ta fakta vyvrátit nejde.

0/0
8.2.2014 23:09

J94a20n 67H67a77n18á70k 6601955449808

:)) rád jsem posloužil Vašemu egu. Ono Vás to opět dožene ;)

0/0
8.2.2014 23:15
Foto

P95a30v62e12l 26M43a88c21h41a83č37e16k 5811762213

Mně nezajímá čtenářská atraktivnost, já četl jeho spis.... to co zůstalo. Proto mám své přesvědčení. Co jste četl vy?

Ty kecy o zabitých si nechte na koledu, ono totiž stačilo někoho prásknout a rodina byla v problémech, Co vy o tom vůbec víte? Asi jste to nezažil. :-/

+2/0
8.2.2014 23:57

J73a74n 98H72a18n35á28k 6281815849608

Já četl poměrně mnoho drsných příběhů, zejména z pohraničí. A pokud tady někdo začne operovat s vražděním, jako pan Matějka, měl by jasně ukázat na toho vraha. A ne se chovat jako bývalí pohraničníci, které nezajímali žádná slova, žádné odpovědi, stejně lehkomyslně stříleli, jako střílí připravené odpovědi pan Matějka. Je poněkud ubohé vinit každého z vraždy v rámci kolektivní viny, protože podle fotek to vypadá, že kolektivní vinu nesete nejen vy, pane Machačku, ale i Matějka.

0/0
9.2.2014 12:34
Foto

P83a68v61e80l 45M29a98c41h12a27č64e66k 5371262163

Takže jste tu dobu nezažil. To mi stačí...

0/0
9.2.2014 13:50

J69a50n 19H67a14n84á89k 6661445949608

od Vás bych čekal korektnější argument, zejména proto, že vůbec netušíte co jsem zažil či nezažil, nicméně od předsudcích, a poměrně prostořekých, jsem už tu psal a je zbytečné se opakovat.

0/0
9.2.2014 16:40
Foto

P32a36v54e77l 12M80a27c65h59a30č58e60k 5481172163

Máte vzácný dar. :-)

0/0
9.2.2014 14:50
Foto

O50t74t92o 18Č18e71r56n11ý 3655775187232

Jaký předsudek? To bych rád věděl.

0/0
8.2.2014 22:08
Foto

P80a74v93e11l 27M84a83c96h72a85č34e24k 5821492703

R^

0/0
8.2.2014 21:13

R66o85m21a88n 69K59o96s43t25a72l 7353868889757

Proč mám pocit, že iDnes, její novináři, byť bývalí a členové či voliči ANO, nedejbože pokud sedí v PČR, začínají kolem Babiše chodit po špičkách a píšou o něm tak nějak oklikou ......jako že ano a vlastně ne ...???

+2/−1
8.2.2014 18:27

A34l88o98i92s 67Š45í89m64a 1280403745635

Spolupráci s StB většinou obstarávali nestraníci a není na tom nic špatného, prostě pomáhali chránit  svůj tehdejší režim, který byl zvolen  99% voliči.  Občané v USA mají dnes povinnost oznámit policii každou činnost, která může ohrozit americkou bezpečnost nebo zájmy USA. Pokud tak neučiní mohou skončit před soude. Jsou to také donašeči ?:-/

+1/−5
8.2.2014 18:22



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.