Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

trochu mně děsí jak  mladí pozitivně smýšlející pracovníci v mladém dynamickém pracovním kolektivu  si  usnadňují práci, bez soucitu k člověku-klientovi. V případě, že s klientem vznikne nějaký problém, např. změní adresu, kontakt, způsob placení, není k dohledání aj., nesnaží se klienta pracně hledat či chápat důvody co se s ním stalo. Hned nastolí sankce, pokuty,vyhrožování, odpojení atd. jak možná předpisy ukládají, což by zvládl každý prosťáček. Ještě na to mají žaludek. Chápu i, že je hodně lehkovážných klientu.

Změnit se  nemusíme jen my, všichni Češi, ale i stát by měl více chránil svoje Čechy a podnikatel si vážil svých domácích zákazníků a ne se jen nadouvat jak je úspěšný v podnikání, jako nějaký dávný směšný gubernátor ze staré matičky Rusi.

0 0
možnosti
Foto

Změnit se musíme my všichni. Češi jsou stále považováni jako zákazníci (spotřebitelé), kteří snesou hodně. A to nejen od operátorů a obchodních řetězců, ale i od bank. Jsem upřímně rád za každou aktivitu, která na toto poukazuje. Koneckonců i já s Martinem jsme se přesvědčili dost "nasyrovo".

0 0
možnosti
TT

řeknu to takhle: hloupý titulek, hloupý komentář, hloupý Komárek ... to je můj názor

0 1
možnosti
JH

J97a74n 26H89a10n76á62k

6. 5. 2014 20:07

A důvod?

Já jsem naopak rád, že se pan Komárek pochlubil s něčím, co běžný "bezejmenný" občan zažívá s korporacemi zcela normálně. Nedělám si iluze, že se z pana Komárka stane aktivista proti zrůdnostem O2, ale všichni víme, co si korporace dělají z běžných lidí, kteří protestují, prakticky vůbec nic.

Jinak pan Komárek má stejné právo, jako všichni ostatní, napsat si článek jak chce. Že se Vám nelibí, neznamená, že je hloupý.

5 0
možnosti
JK

Měl byste být rád, že nejste u Vodafone a teď jsem zjistil již jednání zřejmě patřící až do 22. století u dealera Comfort (jaký paradox) Energy. Mladé děvče lhalo tak dokonale, že i své jméno komolilo.Bože to je svět, místo aby se holka ještě učila POCTIVOSTI, tak je z ní dokonale vycvičená opice a zřejmě si myslí, že poskytuje dokonalé služby.

0 0
možnosti
ES

Sice nechápu toho Putina, ale pravdu pan Komárek v jednom má. O2 je banda neschopných amatérů. Bratr má od nich televizi, za 3 měsíce poruchy mu po dlouhém dokazování dali směšných 300 Kč slevy na paušálu 8-o. T.j.100 Kč za 30 dní poruchy. A ke komu přejít, když tuto službu nabízí jen O2 ?

0 0
možnosti
TK

Pan Komárek se opět probudil. Takto se přeci chovají operátoři standardně a to již od svého založení. Naprosto nechápu proč se tam neustále snaží vpašovat slovo putin, tomu opravdu nerozumím. Taky jsem nepochopil poslední odstavec, doufám, že to je nadsázka, nebo to bylo myšleno jako vtip, ale nějak to nevyznělo. Celý ten článek je nějaký ušmudlaný, vycucaný narychlo z prstu. Opět si musím postesknout, že pan Martin Komárek, kterého jsem pro jeho vtip a styl rád čítával je teď tak nějak mimo, ty agitky a PR mu prostě nejdou

1 0
možnosti

Tak je fakt že jsou v O2 amatéři, mě ujistili že o provedení změnys tarifu budu informován smskou, na což s e vybodli, a tak mě to stálo asi devět stovek, a řeč s nimi není, ale ještě si s nimi pohraju

0 0
možnosti
JH

J10a87n 93H96a98n91á81k

6. 5. 2014 17:01

Tak jste si na vlastní kůži prošel tím, čím prochází běžný občan. Třeba to k něčemu bude. O2 to tu sleduje, jak ostatně ukázal můj nedávný blog.

Nicméně i my teď zase řešíme fakturu, která už přijít neměla, neb jsem službu už vypověděl pro neustálé zmatky ve fakturách a účtování "čehosi" navíc. Jednoduše mě už přestalo bavit dělat O2 sekretářku, abych jim dokazoval, jak to má být správně.

Do toho mi minulý týden 2x za den volali z O2, že mají "super" nabídku, navzdory ujištění samotného pana Faghaliho, že mě z databáze pro obchodní nabídky vymazali.

Zrušil jsem už všechno, co nese O2 logo, kromě jediného, předplacené karty. Nicméně i s tou přejdu asi k nějakému virtuálovi a to jen z principu.

1 0
možnosti
Foto

Mě se něco podobného stalo několikrát, pojišťovna mi jednou zaslala složenku s malým nedoplatkem na prastarou adresu a pak na mně poslali exekutora. Toho jsem zapudil, ale binec v lejstrech mají všude.

0 0
možnosti
Foto

Nebuďte vztahovačný. Kellnera vůbec žádné ANO nezajímá. Takto se chová ke všem zákazníkům. A protože jste zákonodárce, nekecejte takové blbiny na blogu a opravte zákon, který umožňuje podnikat takovýmito gaunerskými metodami. 

A nezatahujte do toho Putina, protože se ho to nijak netýká. 

Skoro mám pocit, že z docela (možná) respektovaného novináře jste se stal jen jakousi skákací blechou někoho jiného.

2 1
možnosti
Foto

Ale Kellner má v Rusku nějaké potíže, jak se tuhle psalo. A kdoví, zda mu Babiš nejde po krku. Zasloužil by si to - vizme, jak se napakoval při Singerově devalvaci.

0 0
možnosti
MK

Vidím, že vás velice mrzí, že se ze svých pocitů vůči Putinovi nemáte kde vyznávat, jinak příliš nechápu význam toho jména u tohoto tématu

1 0
možnosti
JM

Kellnerovi potíže v Rusku :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5237x
Druhdy novinář, komentátor MF DNES, spisovatel, glosátor a humorista, nyní poslanec za hnutí ANO.

Seznam rubrik