Diskuse

Blažek, novináři a syndrom nymfomanky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

KOMÁRKU kolego 8-o, vy píšete...máte čas na to?! Máte pravdu šít za každou cenu nemá smysl....držím palce, aby jste věděl jaká je vaše cesta, ale i směr...[>-]EU

0 0
možnosti
Foto

"My Senát z Ústavy konec konců můžeme spolu se Senátem vymazat. Ale nebojme se ničeho. Můžeme spolu se Senátem změnit Ústavu, to není k smíchu. Nebo nemůžeme? Můžeme. Já už skončím, protože mě to vždycky rozhodí, když se mi někdo směje, protože já jsem sice bývalý humorista, ale už nechci být," řekl Komárek, jehož vystoupení doprovázel smích části poslanců.:-)

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/poslanci-skoncili-driv-chybel-babis-jenz-zamiril-na-zlinsko-pqq-/domaci.aspx?c=A140429_190924_domaci_kop

3 1
možnosti
JM

Vy se také umíte stydět? A jak jste tu schopnost tak náhle nabyl?;-D

3 2
možnosti