Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

L89u14b10o26š 50H50e37r59o

28. 11. 2013 9:19

Pane Komárek Vaše problémy bych chtěl míti a řešiti.;-D A já musím řešit jestly vyjdu z penězma na celí měsíc.Musím přemyšlet jestly dcerce můžu koupit jogurt abych vyšel.Jsem v hmotné nouzy a musím čekat do jara na stavební sezonu ( to budu opětobvně pracovat).Můj názor : každý člověk který vstoupí do politiky se tak nějak stává necitlivím asociálem z hroší kůži.Vy řešíte a plácáte tady takoví blbosti a já zjistil že zase nevyjdu na celí měsíc z penězmi.Vy tady řešíte jak se usadit v poslanecké židly a já  budu muset jít za tchýni a poprosit ji o pujčku 200 kč na jídlo.Vy tady řešíte jak se představit a o čem klábosit z dalšímy poslanci a já se modlím aby má dcerka neonemocnila protože bych neměl na doplatky za léky.Pane Komárek, na politiky bych poslal psychiatra aby vyšetřil všechny politiky a věřte půlka z Vás by byla nucena jíti do invalidního důchodu , popřípadě by vyfasovaly kazajku a celoživotní klec na uzavřeném oddělení v nemocnici.!!

Takže co Vám můžu  poslat?

Jen palec dolů.Rv

0 2
možnosti
MF

já si myslím, že předčasně kritizujete. Počkejme si, jaké kroky pan poslanec bude činit a třeba právě díky nim vyjdete s penězi. Nikdy nevíte...

0 1
možnosti
Foto

L25u29b49o33š 74H43e18r12o

28. 11. 2013 10:55

Pane Franz, ale já a dalších 10 miliónů čekáme na změnu od roku 1992 .A pořád je to  horší a horší,tak mi promiňte mou nedůvěru v Pana Komárka.Takových poslanců jsem zažil již mnoho,každej na začátku slibuje a na konec skutek utek.Vím že nálada v dolní skupině obyvatelstva  je už na pováženou až se divým že Dámy a Páni poslanci nevidí a neslyší ale až to tady bouchne( myslím obrazně) tak se tito dámy a páni budou hodně divit a né každy stačí utéct do svých honosných vil a hradů v Řecku.Jeden milión Čechů se potýká z chudobou a dalších 400 tisíc je na podpoře a Já se ptám Vás politiků : " kam až to necháte zajít? jak dlouho necháte své kamarády  poslance rozkrádat státní pokladnu? Slýchávám na ulici : že ten a ten si koupí zbraň a pujde vystřílet celou jejich rodinu.Já se nestotožňuji s tímto názorem a návrhem - věřím v Boha. Ale nejsem hlupák a i já toho mám akorát dost.!!

0 0
možnosti
MF

plně souhlasím s tím, co píšete, přesto si myslím, že by měli mít čas ukázat (teda ti noví, ne ti, kteří tam už jsou léta), co budou dělat a jak se budou chovat.

No a jestli to skončí stejně jako s veverkama, tak pak už nevím, co na to "společnost" řekne a jak zareaguje. Ale hezké by to asi věru nebylo

0 0
možnosti
JK

Čekáte na změnu ? 8-o  A co jste pro to udělal, aby k nějaké změně došlo ?

0 0
možnosti
Foto

L46u62b70o89š 78H68e11r79o

29. 11. 2013 7:53

Dobrý den pane Král,chodím volit,volil jsem pirátskou stranu a píšu články a diskutuji.Článkami poukazuji na problémy jež by se měly změnit.To je vše co můžu dělat.

0 0
možnosti
Foto

Vážený pane Hero, dovolte pár mých poznámek:

1) Slyšel jste někdy ve škole o vokativu neboli 5. pádu - oslovujeme, voláme?

2) Jsem přesvědčen, že za Vaši sociálně slabou situaci pan Martin Komárek nenese pražádnou vinu, nebo se domníváte, že do sociální nouze jste spadl z důvodu jeho zvolení do Poslanecké sněmovny? Opravdu necítíte, jak je toto tvrzení absurdní?

3) Stěžujete si tady, že nemůžete finančně vyjít. Opravdu nelze z Vašeho příspěvku ani náznakem zjistit, proč jste spadl mezi sociálně potřebné, ale vězte, že tím, že zrušíte poslaneckou sněmovnu a tím i náš politický (a stále ještě demokratický) systém a všechny politiky pozavíráte do psychiatrických léčeben, s největší pravděpodobností Váš finanční stav nezlepšíte. Z hlediska historie totiž žijete v tom sociálně nejpřívětivějším historickém období. A co se týká místa bydliště, pak v Evropě patříme k zemi s nejmenším počtem lidí pod hranicí chudoby. Dovolím si proto tvrdit, že v každém jiném období či v jiné zemi byste na tom byl hůř.

4) Vzhledem k tomu, že zde diskutujete jako registrovaný diskutér prostřednictvím připojení k internetu, zcela zřejmě nepaříte k těm úplně nejchudším (když nemám na jogurt, nebudu si platit internet).

5) Zkuste v dlouhé chvíli mrknout na základy gramatiky anebo aspoň při psaní využijte vymoženosti automatické kontroly pravopisu - pravé tlačítko Vaší myši na červeně podtrženém slově Vám nabídne správný tvar.   6) Zkuste nehledat vinu za svou situaci u druhých, začněte u sebe. Pokud Vám hrozí hladovění, pomoc jistě nabídne i některá z mnoha organizací starající se o potřebné.  7) Pana poslance nechte pracovat v PS a také jej prosím nechte psát zde jeho "blbosti" - existují i lidé, kteří o ně stojí a rádi si je přečtou.  8) Držím palce s tou tchyní, aby půjčila na ten jogurt.

1 0
možnosti
Foto

L45u67b30o81š 41H11e38r79o

28. 11. 2013 20:44

Milí pane Georgis Fasulis,

1): Tak mi prosím promiňte že píšu tak jak píšu,alespoň máte koho sprdnout.;-D

2):Já netvrdil že za mojí situaci může pan Komárek - to jste přestřelil.

3):Já ale netvrdil že chci zrušit poslaneckou sněmovnu a nestěžuju si že nemůžu vyjít,jen jsem upřesňoval důvody proč mě připadá článek směšný .

4):Internet mě platí můj švagr,pomáhá mě jak jen může.Podle Vás bych asi měl chodit bos,spát na ulici a žebrat abych dokázal že jsem chudý?Já se s toho vyhrabu,toho se nebojím.

5):Nemohu psát spisovně,neměly byste potom důvot mě peskovat.;-D 6):Vina je jak u mě tak i na politicích. 7):Já nikomu nezakazují psát. Ať si pan poslanec píše co chce ale musí holt počítat když dovolí diskuzy že nedostane jen pozitivní ohlasy a určitě né za takové bláboli co zde napsal.;-D Já se ze svých problémů vyhrabu sám. 8):Ironii si nechte pro někoho kdo jí od Vás ocení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5237x
Druhdy novinář, komentátor MF DNES, spisovatel, glosátor a humorista, nyní poslanec za hnutí ANO.

Seznam rubrik