Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já bych to řekl asi takto: Orel much nelapá. Ovšem v případě Komárek - Matějka si vůbec nejsem jistý, kdo z nich je orel a kdo moucha.

6 0
možnosti
MM

Inu, František Matějka na rozdíl od pana Komárka nevelebí lahodné utopence či šťavnatá kuřata pana Babiše zřejmě nejen proto, že je nekonzumuje. Takže uvidíme ve zdejší diskusi, kdo je ta moucha a kdo orel, pokud vůbec. Ale po přečtení tohoto blogu jsem si pustil TV záznam prohlášení pana Komárka o jeho vstupu do ANO a i některé věci co vyšly v mediích. A díky tomu jsem nepochopil pana Komárka, v čem ten Matějka měl lhát.

9 0
možnosti
Foto

R^Vždy, když padají silná slova, mám ráda, když se alespoň náznakem uvádějí citace. Jinak se v tom potom člověk těžko orientuje, ať jde o jakýkoliv problém. Tímto bych o to chtěla požádat i ostatní blogery. Pokud má být blog nikoliv psychoterapie typu odpadkového koše, ale skutečně inspirace pro čtenáře, tj. i pro nás blogery. Jasně, ne vždy je citace po ruce...ale čím větší přiblížení...

4 0
možnosti
JH

J85a26n 81H80a68n87á95k

1. 4. 2014 0:02

Není co dodat, vystihl jste to opravdu přesně.

On je ten jeho styl poměrně jednoduchý, maximalizace populismu a žádné řešení (takovej mladej (mentálně), nešikovnej a chudej Okamura) Prakticky ani o názory nejde, neboť FM žádné nemá, jen je modeluje dle potřeby.

A to poslední s tou návštěvou v idnesu, to je opravdu nechutný, pokrytecký a zbabělý, na to, že celá jeho "kariéra" je na idnesu zcela závislá víc jak kdokoli na dotacích či ruském plynu :))

7 4
možnosti
Foto

Těžko soudit...opět mluvení za druhého...ale obecně jsem byla překvapena mírou téměř nulovou po konkrétních inspiracích. Napsala jsem k tomu i spec. článek s výzvou pro blogery...a odpovědi si můžete přečíst sami. Jsem možná druhým extrémem (inpirace, otázky), protože situace ve světě není jednoduchá a možná bude kulminovat kolem 20.4., - je to asi i tím, že jsem učitelka. Zkusila jsem vyzvat blogery i v diskusích (věnovala tomu jeden den) a také nic moc...tím nesoudím vás, co čtete tyto řádky, naopak vás inspiruji k tvůrčí komunikaci.

1 2
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5237x
Druhdy novinář, komentátor MF DNES, spisovatel, glosátor a humorista, nyní poslanec za hnutí ANO.

Seznam rubrik