Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZU

Pane Komárku píšete krásně,ale vadí mi hroší kůže,která Vás zdobí.Myslím,že máte svědomí a nejste šťastný...

1 0
možnosti
Foto

Řada lidí tam zase nerada vidí Gazdíka (nebo jiné) ;-)

7 0
možnosti
LK

L64u10b73o26š 66K84r12i72m63l

27. 11. 2013 19:29

Nevím co si mám myslet. Ale asi bude pravda, že někteří ztratí vstupem do PS PČR 30% inteligence.;-D

7 1
možnosti

E35v56a 78Š65p61a43l94o18v46á

28. 11. 2013 12:23

No, tady ta spíš vypadá, že s bídou 30% zbylo...

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 2
možnosti
DE

pan Komárek byl skoro všude...

1 0
možnosti
VS

Článek na mě zapůsobil, že mám chuť autora politovat. Pane poslanče, Vy chudinko...Ale stačí mi pomyslet na to, že autor se stal poslancem za stranu populistického Andreje Babiše, agenta StB Bureše, a zcela mě lítost přejde.

4 4
možnosti
LN

...hmmm...to to tady bude vypadat...když sem nepíše předseda...tak hlásná trouba....

1 1
možnosti
Foto

Komárku, myslivců je 100 000. Každý má manželku, některé manžela. Taky děti. Když jsou plnoletí, patří mezi voliče. Ještě pořád jsi tak ortodoxně proti nim zaujatý? Zkus to dát veřejně najevo a uvidíš, že hlasy ubudou. Cha cha. ;-D Jo dělat politika je něco jiného než novinařina.

1 1
možnosti
Foto

Minimálně s názorem na myslivce s Martinem Komárkem naprosto souhlasím. Té armády myslivců se bojím více než onehdy armády milicionářů. Záliba v odstřelování zvěře mi přijde naprosto úchylná. A o tom že si (nejen) tu a tam ožralý myslivec splete kance s dítětem či svým kolegou ani nemluvě.

7 2
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5237x
Druhdy novinář, komentátor MF DNES, spisovatel, glosátor a humorista, nyní poslanec za hnutí ANO.

Seznam rubrik