Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

VSvihlik

30. 11. 2010 10:40
Důchodce asi nemluví pravdu

Jeho verze toho, jak k celé události došlo neodpovídá loveckému chování tohoto dravce. Liška, tchoř nebo i pes vám "vybere" kurník, ale aby sokol "vybral" holubník je asi první případ tohoto druhu. ;-D Alo proč to řešit, když se tu dá tak krásně demagogicky diskutovat...Rv

0 0
možnosti

Tomáš16

30. 11. 2010 11:44
Re: Důchodce asi nemluví pravdu

Podstatou ovšem je, že byl v cizím holubníku. Těžko se tam šel schovat před deštěm a nebo zahnízdit. A nemě tam co dělat.

0 0
možnosti

tojsouveci

29. 11. 2010 16:16
Hmm

 co když budete sedět na zahradě s malým štěnětem a přižene se velký pes, který na vaše štěně na vašem pozemku zaútočí? Já osobně když budu moct, tak ho praštím vším, co budu mít po ruce a jestli zrovna lehne, tak lehne.

Ale jak zde vidím, tak jsou jiní, kteří odhadnou cenu útočícího psa a slovně, či mírně ručně se mu budou snažit vysvětlit, že je jeho chování nebhodné a měl by s útokem přestat. On přestane. Až zakousne vašeho miláčka a potom uteče neznámoi kam. No hlavně, aby se nestalo, že tam bude v případě útoku místo štěněte vaše malé dítě. :-/

0 0
možnosti

Astaroth

29. 11. 2010 16:23
Re: Hmm

Co jedno dite, ale rovnou dvojcata! A pribehne stado slechtenych psu za miliony, kteri je zacnou dramaticky trhat!

0 0
možnosti

Astaroth

29. 11. 2010 15:57
ODSaci

Pravicove kreatury povazuji sokola za neco, jako byl ten bajny ptak z pohadek o Sulejmanovi, jak odnasel namorniky jako kraliky. Ded skutecne nemusel bojovat o holy zivot, stacilo hodit na ptaka vatak a bylo by po jeho radeni.

0 0
možnosti

tojsouveci

29. 11. 2010 16:09
Re: ODSaci

Vás taky někdo udeřil lopatkou?

0 0
možnosti

lokutus

29. 11. 2010 12:28
Právní stát

Bohužel nejsme právní stát, tudíž musí nastoupit guerila metody jako za komunistů. Chytrý člověk se nebude spoléhat na policii ani soudy, nýbrž jen na sebe. Základem v takovémto případě je umlátit ptáka a pohodit ho na blízkou silnici, kudy jezdí kamiony. Za pár minut nebude co identifikovat a sokolník si příště pojede pořádat hony někam jinam.

0 0
možnosti

Astaroth

29. 11. 2010 15:58
Re: Právní stát

Proc umlacovat krasneho a vzacneho dravce? To je nejake vyjadreni pravicoveho svetonazoru, vse znicit a vsemu ublizit?

0 0
možnosti

lokutus

29. 11. 2010 11:27
Právní stát

Bohužel nejsme právní stát, tudíž musí nastoupit guerila metody jako za komunistů. Chytrý člověk se nebude spoléhat na policii ani soudy, nýbrž jen na sebe. Základem v takovémto případě je umlátit ptáka a pohodit ho na blízkou silnici, kudy jezdí kamiony. Za pár minut nebude co identifikovat a sokolník si příště pojede pořádat hony někam jinam.

0 0
možnosti

Svoboda je otroctví

29. 11. 2010 11:20
Takže jsem to pochopil.

Až mi zase nějakej začmelíkovanej holub posere šolnu, možu ho klidně sundat brokovnicou. A to nedej bože, když se objeví na mým pozemku.

Je to tak, vážení ochránci soukromého majetku, dobře?

0 0
možnosti

lokutus

29. 11. 2010 11:23
Re: Takže jsem to pochopil.

Jistě.

0 0
možnosti

RumBum

29. 11. 2010 10:48
myslim, ze by obecne melo platit:

Kazdy si sveho ptaka musi hlidat. A pokud ho neuhlida, nemuze se divit, ze ho nekdo prasti lopatou.

0 0
možnosti

Aretta

29. 11. 2010 14:51
Re: myslim, ze by obecne melo platit:

Zcela správně. Zejména, pokud Vám zabloudí někam, kde mají vlastní ptáky.

0 0
možnosti

danzero

29. 11. 2010 9:41
Nechápu některé názory

Starý pán má svého koníčka - milované holuby. Podle některých názorů měl zřejmě  ve stresu, vzteku a strachu o své holuby exaktně vyhodnotit co je mordující potvora zač, čím je ověšená, odhadnout cenu a zajít do kuchyně spočítat rozdíl mezi její cenou a svými holuby a pak se rozhodnout. Musím říct, že roky vypiplávaný holub by měl pro mě stokrát větší cenu, než-li sokol a to i po dlouhém uvažování. Navíc není nikde řečeno, že chtěl sokola zabít. Mě se nechtě podařilo  zamordovat sousedovu slepici, která mi pustošila záhon. Chtěl jsem ji odehnat, ale na lehké klepnutí reagovala našponováním brků, což dodnes nechápu. Onen "sokolník" měl také uvažovat, kde svého ptáka vypouští. Možná, že vhodnější by bylo za plotem drůbežárny. Navíc myslím, že skutečný chovatel by se proklel za svoji pitomost a nikoho nežaloval. Hodnocení majitele sokola se vzdávám, neboť ho nechápu. O holubáři si myslím, že hájil své na svém a tudíž mu všichni mohou ...................

0 0
možnosti

danzero

29. 11. 2010 9:44
Re: Nechápu některé názory

Myslím chovatel - sokolů.

0 0
možnosti

valissen

28. 11. 2010 20:39
Moje manželka mi ubila ptáka

bolením hlavy ;-(

0 0
možnosti

logar

29. 11. 2010 7:37
Re: Moje manželka mi ubila ptáka

;-D

0 0
možnosti

Aretta

28. 11. 2010 12:29
Nějak nerozumím diskusi

Je to nějak stále totéž: pokud někdo napadne mě (moje holuby), chce se po mně nejdřív RACIONÁLNĚ zhodnotit, zda AGRESOR náhodou není méně ozbrojen než já...

...........

Kdyby mi (holubům) cokoli hrozilo, použiju instinktivně a ve stresu COKOLI po ruce, abych zachránila sebe a to, co mám ráda.

A pak, pokud budu mít to štěstí, že sebe (holuby) ubráním, třeba se leknu, jestli moje OBRANA byla "přiměřená". A je možné, že zahrabu sokola i násilníka, protože se budu bát, zda budu mít šanci u soudu...

0 0
možnosti

viveka

28. 11. 2010 12:55
Re: Nějak nerozumím diskusi

Diskuzi lehce porozumíš, až bude tvůj oblíbený holub zobat zrní u souseda a on ti ho zastřelí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5237x
Druhdy novinář, komentátor MF DNES, spisovatel, glosátor a humorista, nyní poslanec za hnutí ANO.

Seznam rubrik